کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

جلوگیری از ریزش مو

ترمیم مو گیاهی و جلوگیری از ریزش مو با داروهای گیاهی یکی‌ از مواردی که خیلی‌ از مردم به دنبال آن هستند و برای آن‌ها مهم است که اگر دچار ریزش و کم پشت شدن مو میشنوند راهی‌ کاملا طبیعی پیدا کنند که هیچ خطری به دنبال نداشته باشد و مانند روش‌های دیگر که آسیب‌هایی‌ در پی‌ خواهد داشت کاملا بدون عوارض باشد، البته کاملا حق با شما عزیزان است که به سلامت خود اهمیت میدهید پس بهتر است با بررسی‌ کامل بین روش‌های موجود بهترین را بر گزینیم و از آن بهر ببریم.

راه های جلوگیری از ریزش مو در مردان با مصرف قرص جلوگیری از ریزش مو یا استفاده از شامپو برای جلوگیری از ریزش مو معمولا بین افراد رایج است. برای جلوگیری از ریزش مو ارثی راه های درمان خانگی ریزش مو مانند درمان ریزش مو با آب پیاز یا جلوگیری از ریزش مو با روغن زیتون کارساز نخواهد بود.

ریزش مو در تابستان یکی از معضلات اصلی خانم هاست. ریزش مو در زنان به دلیل گرما و تعریق به خصوص کسانی که در طول روز از پوشش برای موهای خود استفاده می کنند بیشتر می شود برای جلوگیری از ریزش مو در زنان در فصل های گرم سال شست و شوی مداوم بهترین راه حل است.

در بسیاری از موارد این سوال برای افراد مطرح می شود که آیا ریزش مو و خودارضایی با هم ارتباط دارند یا خیر باید بگوییم برخی از عوارض خود ارضایی شامل ضعف و کمبود انرژی، افسردگی، کاهش توان فکری و حافظه، حواس پرتی، ریزش مو، ناتوانی و مشکلات جنسی است که با به کارگیری راه های درمان ریزش مو قابل درمان است.

 درمان ریزش مو مردان یا بهتر بگوییم جلوگیری از ریزش مو در آقایان با استفاده از دارو ریزش مو بسیار سریع تر و بهتر پاسخ می دهد. اما جلوگیری از ریزش و ترمیم مو به روش گیاهی در زمان طولانی تر و لی با عوارض کمتری در کلینیک رز برای افراد همراه است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
roz clinic

درمان موهای مرده و آسیب دیده

ترمیم موهای آسیب دیده با دکلره و درمان سوختگی مو دغدغه امروزه خانم ها است ولی ما به جز توصیه در خصوص استفاده از بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده و بهترین مارک رنگ مو برای موهای آسیب دیده راه های درمان گیاهی و درمان موهای سوخته با روغن زیتون را پیشنهاد می کنیم در ادامه کلینیک رز صادقیه بهترین روش های مراقبت از موهای آسیب دیده را توضیح می هد

درمان با گیاه هاماملیس

می‌توانید با استفاده از هاماملیس که یک گیاه قابض است، موهای شکننده‌تان را درمان کنید. یک تکه پنبه را در عصاره‌ی هاماملیس خیس کنید و روی پوست سر، خط موی پیشانی و بخش داخلی مویتان بمالید. اینکار، چربی را از بین برده و به مویتان این امکان را می‌دهد که رطوبت را  بهتر جذب کند.

سپس موهایتان را با آب سرد بشویید و با حوله خشکش کنید. از سشوار استفاده نکنید و یک اسپری نرم کننده‌ی مو روی انتهای موهایتان بزنید.

درمان و ترمیم مو با نرم کننده

می‌توانید حداقل یکبار در هفته از یک نرم کننده‌ی قوی خانگی برای تقویت و مرطوب کردن موهایتان استفاده کنید. به گفته‌ی موسسه‌ی MarieClaire، روغن زیتون، روغن آووکادو و روغن جوجوبا بهترین ترکیبات درمانی برای موهای آسیب دیده و شکننده هستند.

برای تهیه‌ی یک نرم کننده‌ی خانگی خوب، یک زرده‌ی تخم مرغ را با دو عدد آووکادو و نصف فنجان عسل و دو قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید، و با مخلوط بدست آمده موهایتان را ماساژ دهید. درست مانند زمانی که از یک نرم کننده‌ی معمولی استفاده میکنید.

یک پوشش پلاستیکی روی سرتان بکشید و بگذارید نرم کننده حداقل برای یک ساعت قبل از شستشو، روی مویتان بماندکلینیک کانون مو پیشنهاد می‌کند که روغن زیتون یا روغن چریش را روی موهایتان بمالید و سپس در زیر نور آفتاب کمی قدم بزنید.آفتاب، به موهایتان کمک می‌کند که چربی را جذب کند و اینکار باعث می‌شود موهایتان مرطوب و ویتامینه شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
roz clinic

سیر موثرترین راه درمان ریزش مو

ریزش مو یکی از دغدغه های اصلی هر خانم و آقایی است. جلوگیری از ریزش مو ارثی و درمان ریزش مو ارثی کمی سخت است ولی شاید با با رعایت طریقه مصرف، عوارض و تاثیر ماینوکسیدیلو یا استفاده از قرص فیناستراید بتوان تا حدی از آن جلوگیری میکند.  راههای درمان ریزش مو در زنان با راه های جلوگیری از ریزش مو در مردان متفاوت است. جلوگیری از ریزش مو با داروهای گیاهی یا مصرف شامپو برای جلوگیری از ریزش مو معمولا در مدت زمان زیادی اتفاق می افتد و زمان بر است اما مصرف مداوم آن در موارد زیادی تاثیر خود را می گذارند.

راه های درمان خانگی ریزش مو مانند درمان ریزش مو با آب پیاز و... شاید به صورت موقتی برای شما اثر گذار باشند ولی راه حل قطعی نخواهند بود. در مواردی که با ریزش مو شدید مواجه شدید باید از داروهای ریزش مو استفاده کنید که حتما باید تحت نظر پزشک انجام شود.

اما اگر ریزش موی شما شدید نیست و می توانید به درمان های خانگی اکتفا کنید از سیر این کوچک پر فایده استفاده کنید تا علاوه بر جلوگیری از ریزش مو به تقویت موهایتان کمک کند با مطالعه درمان ریزش موی سربا سیر به فواید و نحوه استفاده این معجزه گر پی ببرید

کلینیک رز متخصص در امر کاشت مو درمان ریزش مو بهترین امکانات را برای بیماران فراهم کرده تا در صورت مشاهده ریزش شدید موها به متخصصان کلینیک رز مراجعه کنند و تا با بررسی علت ریزش مو برای درمان اقدامات لازم را به عمل آورند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
roz clinic

این خوراکی ها میتوانند به تقویت موی شما کمک کنند

قصد داریم تا در این مطلب خوراکی هایی که میتوانند برای ترمیم مو به کارتان بیایید را باهم بررسی کنیم؛ پس اگر موهای سوخته و آسیب دیده دارید این خوراکی ها را فراموش نکنید:

·         از سبزیجات سبزرنگ تازه به ویژه اسفناج و انواع جوانه‌ها مانند عدس، ماش گندم و جو در وعده‌های غذایی خود استفاده کنید؛ برای مثال خوردن سالاد با چاشنی روغن کنجد یا زیتون معجزه می‌کند.

·         کمبود آهن و پروتئین دلیل دیگری است که موهای شما را در خطر آسیب دیدگی قرار می‌دهد؛ پس بهتر است مصرف حبوبات، گوشت قرمز، تخم مرغ و میوه‌های خشک در طول هفته را فراموش نکنید.

·         بعضی از افراد به دلیل شرایط جسمانی خود از نبود اسید فولیک کافی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن رنج می‌برند . توصیه ما این است که با مراجعه به یک متخصص تغذیه این کمبودها را شناسایی و برای رفع آنها از مکمل‌های لازم استفاده کنند مصرف قرص‌های امگا ۳ یکی از این راه‌حل‌هاست.

·         بیوتین یا ویتامین B7 ویتامین دیگری است که وجود آن برای ترمیم مو های سوخته و آسیب‌دیده بسیار ضروری است اما بهترین راهی که  می‌توانید با آن بدن خود را ویتامینه کنید مصرف روزانه چند عدد گردو، بادام و دیگر مغزهای آجیل به علاوه مصرف میوه‌هایی مانند موز و انبه است

·         اما در مورد وعده‌های غذایی تاکید می‌کنیم که غذاهای سرشار از حبوبات و سبزیجات مانند انواع ‌آش، حلیم خوراک عدس و لوبیا بهترین انتخابی است که شما می‌توانید برای سالم‌سازی و ترمیم مو های خشک و وز شده‌تان داشته باشید. فراموش نکنید که در این مدت باید قید  خوردن فست فودهای پر ضرر را بزنید

کلینیک رز در تلاش است با ارائه مطالب موثر و مفید بهترین راه را برای تقویت موها در بخش مراقبت های مو در اختیار شما قرار دهد تا سلامتی زیبایی خود را حفظ و مراقبت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
roz clinic

چرا با ریزش مو مواجه می‌شویم؟

این نظریه که مردان نسبت به زنان به طور طبیعی بیشتر دچار ریزش مو می شوند تا حدودی درست است اما زنان نیز با داشتن فاکتورهای منفی و موثر در ریزش مو می توانند موهایشان را به راحتی از دست بدهند. ریزش مو در واقع به یک علت و یک فاکتور خاص محدود نمیشود و تمامی فاکتورها برای ریزش مو به صورت زنجیروار و پیوسته به یکدگیر مرتبط هستند برای مثال مهمترین عامل آنها در هر دو جنس عامل هورمونی است که تحت تاثیر مستقیم عوامل ژنتیکی قرار دارد. ریزش موی آندروژنتیک مشکلی شایع در بین زنان و مردان است.

·         عوامل تغذیه ای

·         استرس های فیزیکی و روحی

·         بیماری دیابت و بیماری های غدد فوق کلیوی

·         بارداری

·         مصرف بیش از اندازه ی ویتامین A

·         کمبود پروتئین

·         داشتن سابقه ی تاسی مردانه در خانواده

·         هورمون های زنانه

·         کم خونی و فقر آهن

·         کم کاری و یا پرکاری غدد بدن

·         کمبود ویتامین B

·         کاهش وزن سریع و بدون برنامه

·         شیمی درمانی

·         بستن سفت موها و تحت فشار قرار دادن موها

·         افزایش سن

کلینیک رز با در نظر گرفتن این مشکل اقدام به درمان ریزش مو کرده است که در اولین قدم به بررسی دلیل ریزش مو و پس از آن با در نظر گرفتن سلامت بیمار در درجه اول به درمان می پردازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
roz clinic

تزریق ژل برای کدام نواحی صورت اثر گذار است؟

در مقالات قبل درباره مراقبت بعد از تزریق ژل، هزینه تزریق ژل، عوارض تزریق ژل و اینکه قیمت تزریق ژل با توجه به میزان ژلی که تزریق می شود متفاوت است صحبت کردیم. اگر به دنبال بهترین مارک ژل برای تزریق صورت هستید باید با پزشک خود مشورت کنید تا برای خط خنده، لب و... مورد استفاده قرار دهید.

ژل در درمان چروک صورت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا می توان گفت که از سایر روش های موجود هم کم هزینه تر و هم از نظر مشکلاتی که بعد از تزریق پیش می آید کم دردسر تر می باشد.

کلینیک رز در مقاله مناسب ترین نواحی صورت برای تزریق ژل نواحی که در صورت برای تزریق بهترین مناطق هستند و بیشترین نقش زیبایی را در صورت ایفا می کنند را برای شما معرفی کرده است

تمام این نواحی قسمت هایی از صورت می باشد که با گذشت زمان این نواحی پیری شده و کمی از حالت طبیعی خود خارج می شود و باعث تغییر در چهره شما می شود و با چند تزریق می توان به حالت عادی خود باز گردد.

کلینیک رز متخصص در پوست و زیبایی با در نظر گرفتن سلامتی بیماران بهترین راه جوانسازی صورت را با توجه به نیاز شما پیشنهاد می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
roz clinic

پوست صورتتان را بشناسید و به آن رسیدگی کنید

مراقبت از پوست صورت یک مسئله همیشگی بوده و هست و همیشه همه سعی میکنند تا پوستی شاداب و سالم داشته باشند ولی زمانی که پوست شما دچار مشکلی می شود برای درمان آن ابتدا باید بدانیم که پوست ما از چه نوعی می باشد.

در مواقعی که پوست شما با پیری مواجه می‌شود با تزریق هایی مانند تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و تزریق چربی می توان تا حدی از این پیری‌ها جلوگیری کرد اما لازمه این کار هم شناختن صحیح و درست نوع پوست شماست. در ادامه با کلینیک رز همراه باشید.

اما برای درمان بعضی از مشکلات شما می توانید با راه های ساده تر از تزریق مشکل خود را بر طرف کنید ، نوع پوست شما به میزان تولید چربی بستگی دارد. برای تشخیص نوع پوستتان از خودتان تست پوستی بگیرید، برای آزمایش پوست اول صورت را شسته و خشک کنید سپس با یک دستمالی که برای پاک کردن شیشه عینک است روی قسمت های مختلف پوست صورت تان به صورت نقطه ای ضربه بزنید،البته می توان از کاغذ نیز برای آزمایش این کار استفاده کرد. اگر کاغذ یا دستمال به صورت شما چسبید یعنی پوست شما چرب می باشد ولی اگر دستمال یا کاغذ به صورت شما نچسبید پوست شما خشک می باشد. اگر دستمال فقط در قسمت پیشانی ، روی بینی و روی چانه بچسبد پوست شما مختلط است که تقریبا می توان گفت که خانم ها اکثرا دارای این نوع پوست می باشند.

شما با شناخت صحیح از پوست خود می توانید بهترین راه های مراقبت از پوست را به کار گیرید تا پوستی شاداب، جوان و با طراوت داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
roz clinic

ماساژ صورت بهترین جوانساز خانگی

زمانی که یک روز سخت داشته اید تنها کاری که موجب آرامش بدن شما می شود ماساژ است یا می توان گفت که ماساژ باعث رفع خستگی شما می شود ولی تاحالا به ماساژ صورت فکر کرده اید؟ 

اگر با ماساژ صورت آشنا نیستید می توانید فیلم آموزش ماساژ صورت را ببینید و با ماساژ صورت به صورت تصویری آشنا شوید توجه داشته باشید برای این کار شما حتما نیاز به روغن مخصوص ماساژ صورت ندارید برای ماساژ صورت در منزل می توانید از بهترین روغن برای پوست صورت که روغن زیتون است استفاده کنید. ماساژ صورت با روغن زیتون موجب جوانسازی و شادابی و دور بودن از هر عارضه ای می شود پس اگر روغن روشن کننده پوست یا روغن مخصوص ماساژ پوست در اختیار ندارید بهترین گزینه روغن های گیاهی خواهند بود. این روزها برای سفت شدن پوست صورت ماساژ صورت با یخ نیز بسیار توصیه می شود.

در مقاله با ماساژ صورت از هر دارویی بی نیاز شوید که توسط کلینیک رز برای شما تهیه شده این نرمش ها را قرار داده ایم تا با چند ورزش ساده خستگی صورتتان از بین برود ، با انجام دو تا سه بار این حرکات در روز می توانید در افتادگی پوست خود جلوگیری نمایید و پوستی جوان داشته باشید در ادامه با کلینیک رز همراه باشید تا با فواید ماساژ صورت بیش از پیش آشنا شوید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
roz clinic
مبلمان اداری مدرن
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com

مقایسه سئو با تبلیغات کلیکی ادوردز
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

پارتیشن اداری آفن
پارتیشن های اداری تک و دو جداره
www.afn-furniture.com

Shiraz, land of Love And Art
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

فروش گوسفند زنده
مرکز خرید گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی زیبایی کم خطر اما موثر
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

تشریفات عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com
br />
تزیین مراسم عروسی با حریرآرایی
خدمات مجالس رویای طلایی
www.royayetalaei.com

تشریفات جشن تولد برای کودکان
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

نمایندگی زایس ایران
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

انتخاب پارتیشن اداری متناسب با فضای کار
کف کاذب با مناسب ترین قیمت
www.azaran.com

اطلاعات مهم درباره رسم و رسوم حنابندان
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری مدرن
بهترین کاغذ دیواری های مدرن
www.azinzand.com/fa

باغ تالار عروسی
برگزاری مراسم عروسی در باغ تالارهای مجلل
www.maghsoudloocatering.com

لوله بازکنی شرق تهران
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

ردیاب خودرو F150 وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

عمل لیزیک چشم
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

دستگاه ساخت پلاک اسم
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

پاکسازی پوست
ورکشاپ پاکسازی پوست تالگو
www.thalgoparis.com

ژل میکروسیلیس زودگیر
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور استانبول نوروز 99
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

جراحی های زیبایی پر طرفدار
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تور خارجی
آژانس مسافرتی یاسمین سیرآسیا
www.yasminseyr.com

تور استانبول نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای نوروزی
www.alefbatour.com

آموزشگاه کنکور راه اندیشه
بهترین کلاس کنکور
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی سنگین فروشگاهی
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

قیمت بلیط هواپیما
ارزان ترین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

سالن زیبایی عروس مهسا ممتاز
سالن آرایش مهسا ممتاز
www.mahsamomtaz.com

تالار پذیرایی عرشیا
مجتمع گردشگری عرشیا
www.talararous.com

تور مالزی نوروز 99
آژانس هواپیمایی آسمان آبی
www.asemanabi.net

تور مالزی نوروز 99
آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
www.oujmandegar.com
طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان
وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afn-furniture.blogspot.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaran-fazanam.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.blogspot.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.blogspot.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.blogspot.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.blogspot.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony1.blogspot.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbatour.blogspot.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.blogspot.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.blogspot.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.wordpress.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afnfurniture.wordpress.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.wordpress.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaranblog.wordpress.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.wordpress.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.wordpress.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.wordpress.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.wordpress.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.wordpress.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.wordpress.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.wordpress.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.wordpress.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.wordpress.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony.wordpress.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbasafar.wordpress.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.wordpress.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.wordpress.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان