ریزش مو و طاسی یکی از بزرگترین معضلات امروزه افراد به خصوص آقایان می باشد که ضعف در سیستم ایمنی بدن و هورمون های مردانه عامل اصلی ریزش مو است. در  گذشته راه های بسیاری برای درمان ریزش مو و کچلی وجود داشت که شاید به صورت موقتی موجب درمان یا کمتر شدن ریزش مو می شده است اما برای طاسی درمان دارویی نتیجه بخش نبوده و تنها راه کاشت مو است.

اما امروز رز کلینیک با کادری مجرب و حرفه ای با به کار گیری تجربه و تخصص راه حل قطعی و دقیق کاشت مو را برای از بین بردن طاسی و کم پشتی مو پیشنهاد می کند

کاشت مو به روش های مختلف FIT، FUT، SUTبا قیمت های مختلفی انجام می شود ولی بهترین روش و جدیدترین روش کاشت مو که امروزه در جهان بسیار مورد توجه قرار گرفته کاشت مو به روش سلول های بنیادی یا PRP است.

هدف از سلول درمانی آن است که سلول های زایگر یا زایا از فولیکول های موی سر جدا شده و کشت داده شوند ونهایتا تعداد زیادی سلول زایا مجددا به پوست سر تزریق گردد. در نتیجه یا فولیکول های جدید ساخته می شود و یا موهای پرز مانند قبلی به موهای زبر تبدیل می شوند، محققین پس از بررسی ، دریافتند که تعداد سلول های بنیادی مناطق پر مو و طاس به یک اندازه می باشد. تنها اختلاف این دو ناحیه در تعداد سلول هایی به نام Progenitor Cells می باشد که این سلول ها در نواحی طاس بسیار کمتر از نواحی پر مو وجود داشتند.

سلول های زایا یا زایگر پیاز مو برای ما موی جدید میسازد تا جای موهای فرسوده را که هر روز تا 100 عدد آن بطور نامحسوس میریزد پر کند. معلوم شده است پیاز مو بعد از مغز استخوان که بالاترین میزان سلول جدید را می سازد دومین بافت فعال از نظر تقسیم سلولی و ایجاد سلول های جدید است.

سلول های کشت داده شده در چه عمقی از پوست سر  تزریق می شوند؟

اگرانتقال مخلوطی از سلول های زایای درم و اپیدرم مد نظر باشد باید سلول ها به صورت سطحی تزریق شوند این روش از لحاظ نحوه توزیع تک تک موها شبیه کاشت موی طبیعی است. اما اگر  قرار باشد سلول های زایا وارد ساختار فولیکولهای  پرز مانند شوند و انها را به موهای زبر تبدیل کنند باید سلول ها را در درم فوقانی در نزدیکی فولیکول های پرز تزریق کرد. مزیت این روش آن است که تراکم ،جهت و توزیع موها کاملا شبیه موهای طبیعی خواهد شد.

تضمینی و غیر قابل بازگشت  بودن درمان از مهم ترین مزایای استفاده از این روش است که با مراجعه به آدرس کلینیک کاشت موی رز  جهت مشاوه با  متخصصین رز  و اطلاع از قیمت کاشت مو  بهترین انتخاب را داشته باشید.