کاشت مو | کاشت ابرو | لیپوماتیک

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

شباهت ها و تفاوت های تزریق چربی و تزریق ژل

مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل

 

امروزه تزریق چربی و تزریق ژل در زمینه زیبایی کاربردهای بیشماری را دارا می باشد و در زمینه های مختلف می توان از هر یک از آنها استفاده نمود؛ اما تزریق چربی با تزریق ژل نسبت به یکدیگر تفاوت هایی را دارا می باشند که این دو را نسبت به هم متمایز می کنند و هر یک از آنها دارای فواید و عوارض خاص خود می باشند، با این حال می توان گفت این دو روش بهترین روش های غیر تهاجمی برای جوانسازی و زیبایی پوست هستند.

 

مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل

 

تزریق چربی و تزریق ژل؛ کدام روش بهتر است؟

 

تزریق چربی و تزریق ژل دو روش بسیار عالی و کاربردی برای جوانسازی، رفع چین و چروک ها و پرحجم کردن بخش هایی از بدن می باشد؛ در تزریق چربی مواد مورد استفاده چربی حاصل از بدن خود شخص می باشد و به مراتب می تواند دارای ماندگاری بالاتری نسبت به تزریق ژل باشد اما در تزریق چربی فرد دوره نقاهت طولانی تری را دارا خواهد بود؛ اما نکته قابل توجه در رابطه با تزریق چربی این است که با توجه به اینکه این چربی ها از بدن خود فرد گرفته می شود، برای بدن قابل جذب می باشد؛ و اما در رابطه با تزریق ژل، این روش یکی از بهترین راه ها برای برجسته سازی و حجیم کردن بخصوص برای لب ها و پر کردن چین و چروک ها می باشد. این روش نیازمند به ترمیم و بازسازی چند ماهه دارد و با توجه به اینکه در این روش از مواد ساختنی استفاده می شود، می تواند دارای عوارض خاصی باشد، استفاده از هر یک از این روش ها با توجه به هدف شما می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی هر یک از این روش ها می توانند دارای فواید و عوارض خاص خود باشند.

 

تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی

 

تزریق چربی

امروزه تزریق چربی در زمینه زیبایی کاربردهای فراوانی دارد؛ که همین باعث محبوبیت بالای این روش شده است. تزریق چربی بیش از چندین دهه است که وارد عرصه پزشکی شده و تاکنون توانسته نظرات زیادی را به خود جلب کند، در این روش معمولا چربی از پشت ران و پهلوهای بیمار گرفته شده و به محل مورد نظر تزریق می شود، این روش یکی از ایمن ترین و بهترین روش های زیبایی است که برای حجیم و جوانسازی بخش هایی از بدن مورد استفاده می باشد؛ از تزریق چربی برای جوانسازی پوست دست، پلک ها، برجسته سازی گونه ها و از بین بردن چین و چروک های شکم استفاده می شود.

فواید تزریق چربی:

  • ماندگاری بالا(میزان جذب چربی در هر فرد متفاوت می باشد)
  • غیر تهاجمی و بدون نیاز به جراحی
  • بدون ایجاد حساسیت
  • عدم محدودیت سنی

عوارض تزریق چربی:

  • تورم و کبودی (تا 48 ساعت پس از تزریق)
  • جذب سریع چربی در برخی از افراد
  • ایجاد کیست چربی

تزریق چربی و مزایا و معایب آن

تزریق ژل

تزریق ژل، یکی از روش های محبوب در زیبایی است که با استفاده از آن بلافاصله می توان تغییر را مشاهده کرد و حجم از دست رفته به سرعت به پوست برمی گردد، غیرتهاجمی بودن این نوع تزریق یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن در بین افراد می باشد. از این روش می توان برای برجسته کردن گونه ها، از بین بردن کبودی زیر چشم و برجسته کردن لب ها استفاده کرد، ماندگاری ژل ها معمولا  3 تا 6 ماه بسته به نوع جنس ژل تزریقی می باشد.

فواید تزریق ژل:

  • نتیجه گیری سریع و طبیعی
  • مدت زمان انجام تزریق بسیار کم می باشد
  • نداشتن دوره نقاهت
  • عدم نیاز به بیهوشی
  • قابلیت برگشت

عوارض تزریق ژل:

  • ایجاد عفونت های داخلی
  • گلوله گلوله شدن ژل ها
  • تزریق ژل معمولا دارای عارضه ایی نمی باشد و این امر کاملا به نوع ژل تزریقی و شیوه تزریق بستگی دارد.

تفاوت های تزریق چربی و تزریق ژل

بدون شک مهمترین تفاوت در تزریق چربی و تزریق ژل نوع ماده تزریقی در آن می باشد؛ با این حال این تزریق چربی و تزریق ژل تفاوت های دیگری نیز نسبت به یکدیگر راه ها دارند، برخی از این تفاوت ها به شرح زیر می باشند:

  • استفاده از مواد خارجی در تزریق ژل؛  استفاده از چربی های مفید و تهیه آن از بافت بدن در تزریق چربی
  • طبیعی تر بودن تزریق با استفاده از چربی نسبت به تزریق با ژل به دلیل نوع ماده تزریقی
  • ماندگاری بالاتر در تزریق چربی به دلیل جذب دیر تر و عدم نیاز به ترمیم های پیاپی؛ نیاز به ترمیم در دوره های چند ماهه در تزریق ژل
  • سریع تر بودن روند انجام تزریق در تزریق با ژل
  • عدم نیاز به مصرف قرص های آرامبخش و مسکن در تزریق ژل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
roz clinic

کدام روش های لاغری با دستگاه مناسب تر است؟

لاغری با رژیم و ورزش برای بسیاری از افراد سخت و طاقت فرسا است و به همین دلیل این دسته از افراد دوست دارند تا روش های لاغری با دستگاه را امتحان کنند. استفاده از این روش ها باعث می شود تا برخی از قسمت های بدن به صورت موضعی لاغر و خوش فرم شده و افراد به نتایج دلخواهی که می خواهند برسند.

کدام روش های لاغری با دستگاه مناسب تر است؟

 

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های موضعی لاغری بسیاری به بازار آمده اند که تولیدکنندگان آن ها ادعا می کنند که بهترین و مناسب ترین دستگاه های لاغری هستند. اما واقعیت این است که همه دستگاه ها برای همه افراد مناسب نیستند و تشخیص بهترین نوع دستگاه با توجه به نظر پزشک انجام می شود. پزشک با معاینه بیمار و در نظر گرفتن میزان چربی و ناحیه مورد نظر می تواند تشخیص دهد که بهترین دستگاه برای فرد چه نوع دستگاهی است.

 

روش مناسب لاغری با دستگاه

 

مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری

 

دستگاه های لاغری دارای مکانیسمی شبیه سازی شده مانند دستگاه های ورزشی هستند که سعی می کنند همان کار را در کوتاهترین زمان ممکن برای بیمار انجام دهند. انواع این دستگاه ها با روش هایی همچون ضربه زدن به چربی ها، امواج اولتراسوند، حرارت، انجماد، لرزش و ... باعث از بین رفتن چربی های موضعی بدن می شوند. این دستگاه ها باعث می شوند تا بافت های چربی جدا شده به هیچ عنوان به بدن باز نگردند و در سوخت و ساز بدن کمک کرده و این چربی ها مانند انرژی بدن در طول روز استفاده شوند. در واقع با این روش سلول های چربی جدا شده به هیچ عنوان به بدن بازنمی گردند و به نوعی دفع می شوند. بنابراین در روش های لاغری با دستگاه باید این نکته را مد نظر داشته باشید که لاغری شما بدون بازگشت خواهد بود.

 

مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری

 

بهترین دستگاه های لاغری

 

روش های لاغری با دستگاه همانگونه که گفته شد، بسیار متنوع هستند و دستگاه های گوناگونی در دنیا وجود دارد که در ذیل به برخی از بهترین انواع این دستگاه ها اشاره شده است.

 

دستگاه کویتیشن یکی از بهترین دستگاه های لاغری در دنیا است که با استفاده از امواج اولتراسوند، سلول های چربی را در هم شکسته و آن ها را آب می نماید.

 

دستگاه RF یکی از شناخته شده ترین دستگاه های لاغری در دنیا است که با استفاده از گرم کردن سلول های چربی، باعث در هم شکسته شدن ساختار سلولی چربی ها می شود. این دستگاه برای افرادی که دارای چربی های اضافی موضعی در قسمت های مختلف بدن خود هستند، بسیار عالی است.

 

دستگاه LPG یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لاغری در دنیا است که بسیاری از مراجعه کنندگان توانسته اند در مدت کوتاهی، سایز بسیاری را با این دستگاه کم کنند. دستگاه LPG با تحریک سیستم گردش خون و غدد لنفاوی، به چربی سوزی و جوانسازی پوست کمک کرده و بدن را خوش فرم و زیبا می نماید.

 

دستگاه جی فایو عملکردی بسیار متفاوت تر از سایر دستگاه های لاغری دارد. این دستگاه که به نوعی دستگاه ماساژ بدن است، به چربی سوزی و خوش فرم شدن بدن کمک می نماید.

 

معرفی بهترین دستگاه های لاغری

 

حداقل تعداد جلسات روش های لاغری با دستگاه

بسیاری از مراجعه کنندگان و بیماران متقاضی استفاده از روش های لاغری با دستگاه، فکر می کنند که تنها با یک الی دو جلسه مراجعه، می توانند به وزن و سایز دلخواه خود دست یابند که اینگونه نیست. در واقع برای لاغری موضعی با انواع دستگاه های لاغری، بیمار حداقل باید 8 تا 12 جلسه را به مطب مراجعه کند تا بتواند نتیجه مطلوبی از این کار بگیرد. هر جلسه لاغری با دستگاه معمولا بین 15 الی 45 دقیقه به طول می انجامد و بعد از جلسه چهارم فرد می تواند تغییرات محسوسی را در آن قسمت از بدن مشاهده نماید. بنابراین حتما جلسات خود را تکمیل کرده و برای لاغر شدن حتما صبور باشید تا اندامی زیبا و ایده آل پیدا کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
roz clinic

علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر چیست؟

امروزه و با توجه به پیشرفت علم پزشکی موهای زائد را می توان با کمک لیزر از بین برد. اما برگشت موهای زائد بعد از لیزر ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. یکی از این دلایل اختلالات هورمونی می باشد.‌

بهترین دستگاه برای از بین بردن موهای زائد

این روزها بسیاری از افراد برای از بین بردن موهای زائد خود از روش لیزر استفاده می کنند. ولی ممکن است نگران تأثیر لیزر روی قسمت های مختلف بدن خود باشند. لیزر یک پالس نور می باشد که بی آنکه به بافت های اطراف صدمه ای وارد کند، به گرما تبدیل شده و وارد فولیکول مو خواهد شد. بنابراین از طریق این روش رشد و رویش دوباره مو از بین می رود و به پوست بدن آسیب گرمایی وارد نمی شود. در این مکانیسم از طریق گرمای اشعه لیزر موهای زائد بدن به طور دائم از میان خواهند رفت.

 

از طریق دستگاه های گوناگونی که برای لیزر موهای زائد ساخته شده اند، می توان موهای زائد را به طور موقت یا دائمی از بین برد. هر کدام از لیزرها و IPL هایی که برای این کار ساخته شده اند، با یک روش برای نابود کردن موهای زائد کار می کنند. تکنولوژی های به کار رفته در این دستگاه ها متفاوت می باشد. بسیاری از این فناوری های نوین را باید یک تحول بزرگ به شمار آورد. زیرا حذف موهای زائد را بدون هیچ گونه درد، در زمان خیلی کم و بی هیچ عارضه ای از بین می برد.

 

بهترین دستگاه برای از بین بردن موهای زائد

تاثیر اپراتور لیزر بر نحوه لیزر مو

باید دقت داشت که هر چقدر هم دستگاه لیزر دارای کیفیت بسیار خوب و میزان تأثیر گذاری بالایی باشد، اگر اپراتور تنظیمات متناسب با فرد مراجعه کننده برای لیزر را به خوبی اعمال نکرده باشد، بدون شک در فرد تأثیرات مورد انتظار به وجود نمی آید و میزان کیفیت از بین رفتن موهای زائد بسیار پایین خواهد بود.

تاثیر اپراتور در نحوه لیزر موهای زائد

 

برگشت موهای زائد بعد از لیزر

برگشت موهای زائد بعد از لیزر ممکن است  به دلایل گوناگونی اتفاق بیفتد. از اصلی ترین دلایل برگشت موهای زائد بعد از لیزر اختلالات هورمونی می باشد. به این شکل است که در دوره لیزر موهای زائد از بین می روند اما در یک ناحیه مشخص رویش مجدد موها رخ می دهد و اختلالات هورمونی در فرد موجب برگشت موهای زائد بعد از لیزر می شود. همچنین از دیگر دلایلی که می توان به آن اشاره کرد، کیست تخمدان است که دارای اثر مشابهی در رشد مجدد موهای زائد خواهد بود. لازم به ذکر است که در برگشت موهای زائد بعد از لیزر مراقبت های پس از انجام لیزر نیز بسیار تأثیر گذار خواهند بود.

 

همه متخصصان لیزر دارای این اتفاق نظر هستند که روی موهای سفید لیزر هیچ گونه تأثیر مثبتی نخواهد داشت. همچنین لیزر روی موهای سفید و بور دارای اثر گذاری کمتری نسبت به موهای خشن و زبر خواهد بود. پس لازم است که افراد دقت داشته باشند برای لیزر موهای خود فریب افراد سودجو را نخورند چون لیزر روی موهای کرکی اثری ندارد و باید از انجام لیزر این نوع موها خودداری کنید. زیرا ممکن است لیزر موهای کرکی موجب برگشت موهای زائد بعد از انجام لیزر شود و موهای کرکی ظاهری خشن و ضخیم پیدا کنند. همچنین چون در بدن مردان هورمون تسترون وجود دارد تأثیر گذاری لیزر بر بدن مردان نسبت به زنان خیلی کمتر است.

 

برگشت موهای زائد بعد از لیزر

 

دلایل برگشت موهای زائد بعد از لیزر

در صورتی که پیش از شروع دوره لیزر، اختلالات هورمونی یا تیروئیدی در افراد درمان نشوند، انجام دادن  لیزر با هر نوع دستگاهی ممکن است برگشت موهای زائد بعد از لیزر را تشدید کند. به طور کلی باید گفت که بعد از اینکه یک دوره کامل لیزر که مثلا ۳_۶جلسه یا ۶_۱۰ جلسه طول می کشد. در ۳ الی ۱۲ هفته بعد از اینکه دوره لیزر تمام شد، اگر برگشت موهای زائد بعد از لیزر رخ دهد، این موضوع نگران کننده نیست و به وسیله شارژ مجدد موهای زائد به طور کامل از بین خواهند رفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
roz clinic

هزینه های ناشی از انواع روش های کاشت مو

کاشت مو چه مقدار هزینه دارد؟

ریزش مو یکی از حالت های بسیار نامطلوب و آزاردهنده بویژه در جمعیت آقایان است. این عارضه دلایل متفاوتی داشته و امروزه کاشت مو از قطعی ترین راه های برطرف نمودن این مشکل می باشد. کاشت مو انواع متفاوتی داشته و با توجه به وضعیت موهای متقاضی انجام خواهد گرفت. از دغدغه های اصلی کاشت موها، هزینه های ناشی از آن می باشد که به عوامل متفاوتی بستگی داشته و در شرایط مختلف، متفاوت خواهد بود.

ریزش مو و دلایل آن

سابقه خانوادگی، مشکلات ژنتیکی، مصرف برخی از داروها، شیمی درمانی، نداشتن رژیم غذایی مناسب، تغییرات و مشکلات هورمونی، استفاده بیش از حد از سشوار و شوینده های شیمیایی و کمبود مواد معدنی و ویتامین های ضروری بدن از جمله عوامل اصلی و کمک کننده به ریزش مو در هر سن و جنسی خواهند می باشند.

کاشت و پیوند مو

کاشت یا همان پیوند مو یکی از روش های قطعی و دائمی در درمان ریزش مو بوده و به شکل کلی در آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. کاشت موها، انتقال ریشه مو از نواحی که هنوز به ریزش دچار نشده اند، به نواحی دیگری که در ابتدای ابتلا به ریزش مو هستند، می باشند. این انتقال به شکل تخصصی و با استفاده از ابزار و روش های خاص پزشکی انجام گرفته و می توان از آن به منظور کاهش و پیشگیری از ریزش مو در نواحی مختلف بدن مانند ابرو، مژه و موهای بدن استفاده نمود.

هزینه های ناشی از کاشت مو

 

 

هزینه های ناشی از کاشت مو

هزینه های ناشی از کاشت مو یکی از مهمترین دلنگرانی های متقاضیان این عمل زیبایی بوده و از دلایل اصلی ترین دلایل انصراف از انجام این عمل به شمار می آید. هزینه های این عمل زیبایی متفاوت بوده و به عوامل بسیار زیادی وابسته می باشد. پزشک معالج، کلینیک مراجعه شده به آن، تعداد جلسات درمانی این اقدام، تراکم و یا اصطلاحا بانک مو در فرد متقاضی، نوع روش انجام کاشت و پیوند مو و هزینه های جانبی از عوامل موثر در میزان هزینه های ناشی از کاشت  و پیوند مو خواهند بود.

هزینه های کسب شده در روش های متفاوت کاشت مو

SUT،HRT،FUE،BHT و FUG از روش های معمول و پرطرفدار در جراحی پیوند مو در آقایان می باشند. تمامی این روش ها مزایا و معایب خود را داشته و با توجه به تجربه و انتخاب بیمار در شخص متقاضی انجام خواهند گرفت. هزینه های کسب شده در تمامی این روش ها کاملا متفاوت بوده و روش FUT به دلیل کم هزینه بودن و آسان بودن، از پرطرفدارترین روش های قدیمی پیوند مو به شمار می آید.

روش های مختلف کاشت مو و هزینه های آن

هزینه پیوند مو به روش  SUT

 دو روش FIT و FUT از جمله روش های قدیمی جراحی پیوند مو می باشند که احتیاج به هزینه های کمتری داشته اما به دلیل داشتن عوارض شدید و عدم تاثیرگذاری مفید، کنار گذاشته شده است. با علم به اینکه روش SUT یکی از روش های پرهزینه کاشت و پیوند مو تلقی می گردد، اما استفاده از آن بسیار شایع بوده و از جمله روش های اصلی و پرطرفدار در کاشت مو محسوب می گردد. در این روش از پیوند مو،  تعداد جلسات درمانی بسیار کمتر بوده و می توان 14000 مو را در یک جلسه پیوند زد.

مقیاس های هزینه پیوند مو

 در برخی از کلینیک ها و مراکز کاشت مو، مقیاس هزینه های پیوند بر اساس تعداد تار مو پیوند زده شده می باشد؛ در مقابل سایر کلینیک های درمانی، هزینه کاشت بر اساس ناحیه و سانتی متر کاشت شده برآورد خواهد شد. بخش مشاوره کلینیک ها و مراکز درمانی پیوند مو می توانند افراد متقاضی را در این زمینه راهنمایی نموده و افراد را از میزان و نحوه دریافت هزینه ها مطلع نمایند. انتخاب کلینیک و مراکز درمانی در انجام انواع روش های پیوند مو اهمیت بسیار زیادی داشته و دریافت هزینه ها به طور نسبی از 3 تا 5 میلیون متغیر می باشد. توصیه می شود به مراکز معتبر مراجعه نموده و با این کار از پرداخت مجدد هزینه بابت پیوند مو در انواع مختلف آن پیشگیری نمایید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
roz clinic
مبلمان اداری مدرن
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com

مقایسه سئو با تبلیغات کلیکی ادوردز
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

پارتیشن اداری آفن
پارتیشن های اداری تک و دو جداره
www.afn-furniture.com

Shiraz, land of Love And Art
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

فروش گوسفند زنده
مرکز خرید گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی زیبایی کم خطر اما موثر
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

تشریفات عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com
br />
تزیین مراسم عروسی با حریرآرایی
خدمات مجالس رویای طلایی
www.royayetalaei.com

تشریفات جشن تولد برای کودکان
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

نمایندگی زایس ایران
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

انتخاب پارتیشن اداری متناسب با فضای کار
کف کاذب با مناسب ترین قیمت
www.azaran.com

اطلاعات مهم درباره رسم و رسوم حنابندان
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری مدرن
بهترین کاغذ دیواری های مدرن
www.azinzand.com/fa

باغ تالار عروسی
برگزاری مراسم عروسی در باغ تالارهای مجلل
www.maghsoudloocatering.com

لوله بازکنی شرق تهران
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

ردیاب خودرو F150 وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

عمل لیزیک چشم
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

دستگاه ساخت پلاک اسم
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

پاکسازی پوست
ورکشاپ پاکسازی پوست تالگو
www.thalgoparis.com

ژل میکروسیلیس زودگیر
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور استانبول نوروز 99
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

جراحی های زیبایی پر طرفدار
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تور خارجی
آژانس مسافرتی یاسمین سیرآسیا
www.yasminseyr.com

تور استانبول نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای نوروزی
www.alefbatour.com

آموزشگاه کنکور راه اندیشه
بهترین کلاس کنکور
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی سنگین فروشگاهی
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

قیمت بلیط هواپیما
ارزان ترین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

سالن زیبایی عروس مهسا ممتاز
سالن آرایش مهسا ممتاز
www.mahsamomtaz.com

تالار پذیرایی عرشیا
مجتمع گردشگری عرشیا
www.talararous.com

تور مالزی نوروز 99
آژانس هواپیمایی آسمان آبی
www.asemanabi.net

تور مالزی نوروز 99
آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
www.oujmandegar.com
طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان
وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afn-furniture.blogspot.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaran-fazanam.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.blogspot.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.blogspot.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.blogspot.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.blogspot.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony1.blogspot.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbatour.blogspot.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.blogspot.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.blogspot.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.wordpress.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afnfurniture.wordpress.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.wordpress.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaranblog.wordpress.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.wordpress.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.wordpress.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.wordpress.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.wordpress.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.wordpress.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.wordpress.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.wordpress.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.wordpress.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.wordpress.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony.wordpress.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbasafar.wordpress.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.wordpress.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.wordpress.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان