ریزش مو بعد از کاشت مو در اغلب بیماران مشاهده می شود و امری عادی است و جای نگرانی ندارد. براش جلوگیری از ریزش مو بعد از کاشت مو بایستی به تغذیه خود اهمیت داد و از شامپوهای مناسب با عصاره های طبیعی استفاده کرد.

ریزش مو بعد از کاشت مو
کاشت مو در سال های اخیر بسیار مورد توجه افراد واقع شده است و با توجه به مزیت هایی که دارا می باشد مورد پسند قرار گرفته است. کاشت مو با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود که پزشک، با توجه به خواست شما روشی مناسب را برای کاشت مو انتخاب و عملی می کند. ریزش مو بعد از کاشت مو امری طبیعی می باشد و به هیچ وجه جای نگرانی ندارد. اغلب افرادی که با روش های سنتی اقدام به کاشت مو می کنند بعد از 2 هفته بایستی بخیه های خود را بردارند.
بایستی در این مدت به توصیه های پزشک متخصص خود عمل کنند و ریز به ریز تمامی دستورات وی را انجام دهند. ریزش مو بعد از کاشت مو می تواند به عواملی که قبل از کاشت مو هم باعث ریزش می شد، بستگی داشته باشد و در این مرحله نیز باعث جلوگیری از رشد فولیکول مو در افراد باشد. با توجه به این امر پزشک مربوطه بایستی قبل از کاشت مو در افراد علل ریزش موهای سر فرد را بداند تا بر اساس آن مشکل ریزش را برطرف نماید و با این کار احتمال ریزش موهای کاشته شده را کاهش دهد.

 

چرا پس از کاشت مو، موها ریزش می کنند؟
یکی از سوالاتی که در مبحث کاشت مو برای افراد پیش می آید، این است که چرا پس از کاشت مو، موها ریزش پیدا می کنند؟ در پاسخ این سوال علاوه بر این که این امر، امری عادی است اما می توان گفت اگر قبل از اقدام به کاشت مو شرایط مناسب را دارا نباشید در این صورت به ریزش مو بعد از کاشت مو دچار خواهید شد. اگر شما نیز قصد کاشت مو را با استفاده از جدیدترین روش های کاشت مو در سر دارید به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا اطلاعاتی دقیق در مورد کاشت مو، انواع روش های کاشت مو و رعایت نکات مهم و ضروری قبل و بعد از کاشت مو به دست آورید.

 

جهت خواندن مقاله آیا ریزش مو بعد از کاشت مو امری طبیعی است؟ به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی کلینیک رز www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید.